إنضم إلينا في تليجرام من هنـا

إنضم إلينا في واتساب من هنا

تحميل كتاب الإنس و الجبس pdf | تحميل الكتاب pdf

كتاب الإنس و الجبس

تأليف : أحمد عاطف

يقول الكاتب في بداية الكتاب: فى مثل بيقول اللى يعيش ياما يشوف.... أنا بأكدلكم إن اللى قال المثل دا كان دكتور عظام قاعد فى نبطشية الطوارىء بتاعته في المستشفى ... يعنى مثلًا حصل حاجة كدا وأنا قاعد فى إحدى النبطشيات عجيبة جدًا، ما تخيلتش في يوم إنى هشوفها... أو هسمع عنها ... ولو كنت سمعت عنها كنت هفكرها نكتة وعمرى ما هصدقها... أنا وبدون جرام أفورة واحد منى لقيت ممرضة نزلتلى فجأة من الدور الرابع فوق بتقولى: تعالى شوفلنا حل... فيه خناقة جامدة فوق فى أوضة 12 عظام... قولتلها ايه حصل! ... قالتلى سليمان (35 سنة) بيتاخنق مع رضا (42 سنة)عشان عايز يــــــــ ، يا ترى هيكون سليمان عايز أيه من رضا ؟؟؟ّ!


تحميل كتاب الإنس و الجبس كتاب الإنس و الجبس للتحميل المجاني تحميل الكتاب pdf، كتب عربية للتحميل تحميل روايات pdf عربية تحميل روايات عالمية روايات pdf ، تحميل كتب أحمد عاطف pdf ، تحميل جميع كتب أحمد عاطف و اقرأ مقالات مفيدة تذكر كل هذا وأكثر على مكتبة مقهى الكتب .

إخفاء الملكية الفكرية محفوظة لمؤلف الكتاب المذكور
فى حالة وجود مشكلة بالكتاب الرجاء الإبلاغ من خلال التواصل معنا

الكتب الإلكترونية هي مكملة وداعمة للكتب الورقية ولا تلغيه أبداً بضغطة زر يصل الكتاب الإلكتروني لأي شخص بأي كان بالعالم.
قد يضعف نظرك بسبب توهج الشاشة، أدعم ناشر الكتاب بشراءك لكتابه الورقي الأصلي إذا تمكنت من الوصول له والحصول عليه فلا تتردد بشراءه.
أنشر كتابك الآن مجانا

اقرأ أيضا...

اقرأ أيضًا لهؤلاء...