إنضم إلينا في تليجرام من هنـا

إنضم إلينا في واتساب من هنا

تحميل كتاب مع نفسي pdf | تحميل الكتاب pdf

كتاب مع نفسي

تأليف : نورة عبد الفتاح

كتاب مع نفسي الكتاب هو خواطر تكتبها نورة عبد الفتاح بقلمها بلغة عامية بحتة، وتقول في مقدمة الكتاب.. الكتاب فيه حاجات مني.. في حاجات من أصحابي.. من زمايلي.. من ناس اشتغلت معاهم أو قابلتهم أو حتى سمعت حكاياتهم.. فى حاجات تضحك.. أو حاجات تخليك تسرح معاها.. أو تدمع وتتأثر بسببها.. أنت وإحساسك بيها بقى.. حاجات عبرت عنها بكلمة أو بجملة أو بموضوع.. زي ماربنا قدرني.. حاجات لا هي حكايات ولا حواديت.. ممكن تكون خواطر.. بس الأصح أنها زوووم على مواقف مريت بيها أو مر بيها ناس قريبين مني.. هتلاقى كلام عامي وكلام بالفصحى.. زي ماكان بيجي الكلام كنت بقوله.. كلام مترتب وكلام ملخبط.. زي إحساسى بيه.. أسيبكم معاه ويارب يوصلكم.


تحميل كتاب مع نفسي كتاب مع نفسي للتحميل المجاني تحميل الكتاب pdf، كتب عربية للتحميل تحميل روايات pdf عربية تحيل روايات عالمية روايات pdf ، تحميل كتب نورة عبد الفتاح pdf تحميل جميع كتب نورة عبد الفتاح و اقرأ مقالات مفيدة تذكر كل هذا وأكثر على مكتبة مقهى الكتب .

إخفاء الملكية الفكرية محفوظة لمؤلف الكتاب المذكور
فى حالة وجود مشكلة بالكتاب الرجاء الإبلاغ من خلال التواصل معنا

الكتب الإلكترونية هي مكملة وداعمة للكتب الورقية ولا تلغيه أبدًا بضغطة زر يصل الكتاب الإلكتروني إلي شخص بأي مكان بالعالم.
قد يضعف نظرك بسبب توهج الشاشة، أدعم ناشر الكتاب بشراءك لكتابه الورقي الأصلي إذا تمكنت من الوصول له والحصول عليه فلا تتردد بشراءه.
أنشر كتابك الآن مجانا

اقرأ أيضا...

اقرأ أيضًا لهؤلاء...