مع نفسي

كتاب مع نفسي

تحميل كتاب : مع نفسي


تأليف : نورة عبد الفتاح


تصنيف الكتاب :كتب متنوعة


نوع الملف : مع نفسي - pdf



كتاب مع نفسي الكتاب هو خواطر تكتبها نورة عبد الفتاح بقلمها بلغة عامية بحتة، وتقول في مقدمة الكتاب.. الكتاب فيه حاجات مني.. في حاجات من أصحابي.. من زمايلي.. من ناس اشتغلت معاهم أو قابلتهم أو حتى سمعت حكاياتهم.. فى حاجات تضحك.. أو حاجات تخليك تسرح معاها.. أو تدمع وتتأثر بسببها.. أنت وإحساسك بيها بقى.. حاجات عبرت عنها بكلمة أو بجملة أو بموضوع.. زي ماربنا قدرني.. حاجات لا هي حكايات ولا حواديت.. ممكن تكون خواطر.. بس الأصح أنها زوووم على مواقف مريت بيها أو مر بيها ناس قريبين مني.. هتلاقى كلام عامي وكلام بالفصحى.. زي ماكان بيجي الكلام كنت بقوله.. كلام مترتب وكلام ملخبط.. زي إحساسى بيه.. أسيبكم معاه ويارب يوصلكم.

تحميل وقراءة أونلاين كتاب مع نفسي pdf ، تصنيف الكتاب كتب متنوعة والمؤلف نورة عبد الفتاح، تحميل برابط مباشر وقراءة مع نفسي أونلاين، تحميل مع نفسي pdf بروابط مباشرة مجانا، كتاب مع نفسي مصور للكبار والصغار للموبايل أندرويد وأيفون، تحميل كتاب مع نفسي pdf للتابلت والكمبيوتر وللكندل تحميل مجاني، وتقييم ومراجعة على كتاب مع نفسي فى مكتبة مقهى الكتب.


حمل وإقرأ أونلاين كتاب مع نفسي pdf مجانًا تأليف نورة عبد الفتاح بروابط مباشرة سهلة التحميل وتحميل كتب pdf ورايات عربية و روايات عالمية وكتب pdf في أكثر من 90 تصنيف على مكتبة مقهى الكتب

لا تنسى تحميل تطبيقاتنا

  • - ألاف الكتب والروايات العربية والعالمية في جيبك
  • - تحميل الكتب إلي هاتفك وقرائتها دون الحاجة إلي الإنترنت
  • - تصفح وقراءة الكتب والروايات أون لاين
  • - متعة الإحساس بقراءة الكتب الورقية
  • - التطبيق مقدم مجاني من مكتبة مقهى الكتب

اقرأ أيضا